سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
اندیشه ات تو را به راه راست هدایت می کند . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: شنبه 103 اردیبهشت 15

در گذشته شاهد بوده ایم  که به مجرد پیروزی هرنماینده ، عده ای شش دانگ سند فرد منتخب را به نام خود صادر و نماینده نیز با گذشت زمان از یاد میبرد که ،  اطرافیانش همه ی مردم نیستند . متاسفانه به دلیل اعتماد بیش ازحد و درنهایت کسب اخبار حوزه نمایندگی صرفا" از طریق این عزیزان به مرور ، شاهد فاصله نماینده از مردم هستیم .در ادوار گذشته شاهد این اتفاقات بوده ایم . شیوه برخورد در پاسخگویی ودریک کلمه تجلی  نماینده در قامت افراد دفتر  باعث جذب و یا نفرت مردم گردیده است

   مطالبات اطرافیان  ، پس از پیروزی آفت مهم دیگری است که هم در انتخابات ریاست جمهوری و هم درمجلس شورای اسلامی باب گردیده است . انتصاب مسئولین ستاد یا افراد فعال در ستادها ، در صورت داشتن لیاقت و شایستگی موجبات ارتقاء و پیشرفت مجموعه ها را فراهم میسازد، چرا که به لطف  وجود اعتماد وبا حمایت خاص نماینده روند کارها تسهیل شده و موجبات پیشرفت  آن حوزه کاری  فراهم میگردد، لیکن اگر این ملاک ها در کنار سنت  تشکر از فعالان  نادیده گرفته شود و یا سونامی تغییر و تحول و انتقام گیری از افراد به جرم حمایت از کاندیدایی دیگر به راه افتد نتیجه ای جز خسران مردم و نماینده  پیامد دیگری بدنبال نخواهد داشت . در همین رابطه ، بکارگیری  افرادی کاردان و مطلع  در دفاتر ارتباط مردمی نماینده در چهار شهرستان کمک بزرگی خواهد بود تا به معنی واقعی ارتباط تحقق پیدا کند . انتقال صحیح اخبار ، توجیه  نماینده  منتخب با فضای شهرستان ، معرفی افراد ویژه و خاص هرشهر ،  به جهت خصوصیات شخصیتی و...... از اهم وظایف دوستداران واقعی نماینده منتخب است .

افتخار بزرگ نماینده منتخب بعد از برگزاری انتخابات ، نماینده همه مردم ( فردوس ، طبس ، سرایان و بشرویه )است . اینکه مردم یک شهرستان تلاش نمایند ، نماینده منتخب کاندیدای آن شهرستان باشد  ، خواستی غیرمنطقی نیست . ودر حوزه های چند شهرستانی این موضوع مشاهده میشود ، اما اینکه پس از انتخابات نگاهها عادلانه نباشد کاری اخلاقی نیست . نگاه خاص مهندس شکیبی به طبس و نگاه ویژه دکتر امیرحسنخانی به فردوس مورد تایید هیچکس نیست ،  شاید مشکلات هردوی این افراد  در سطح حوزه انتخابی ناشی از همین نگاه ویژه  باشد .

هرچند وظیفه نماینده کاملا" تعریف شده است ، اما همچنانکه قبلا" هم اشاره کردیم ، در کشور ما عدالت در ارائه خدمات و امکانات کمتر رعایت میشود و قدرت نمایند ابزار مساعدی برای کسب مطالبات مردمی است  ، اگر توجه وارائه خدمات نماینده منتخب براساس میزان رای مردم آن شهرستان ها  به وی باشد ، او همان راهی را طی خواهد کرد که گذشتگان دراین مسیر پای نهادند و این ظلمی مضاعف به مردمی است که خالصانه به پای صندوق های رای آمدند ودر نظام مدعی مردم سالاری دینی امری پسندیده نیست . انتظار ما عملکرد عادلانه است و ظلم به مردم مصداق حق الناس وجوابگویی آن ساده نخواهد بود .

 


 نوشته شده توسط تون ،فردوس امروز در یکشنبه 90/12/14 و ساعت 11:1 عصر | نظرات دیگران()

تایید سه نفر بعنوان کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان در نوع خود جالب بود و از همه مهمتر تلاش یکی از کاندیداها برای القای این نکته که من کاندیدای اصلی اصولگرایان هستم خیلی جالب تر

 در روز انتخابات ودر حالیکه کاندیداها برای ورود به حوزه رای گیری تنها مجاز به حضور به عنوان رای دهنده هستند بازدید یکی ازکاندیداها  از حوزه ایی رای گیری در نوع خودبی نظیر ، جالب و از نوع پیشنهادات و نظراتی بود که  در طول دوره نمایندگی ارائه دادند  . بد نیست دراین ایام پایانی دوره نمایندگی اشاره ای داشته باشیم به یکی از پشنهادات عجیب ایشان ، همان ،  پیشنهاد تاسیس استان گلشن به مرکزیت طبس و شامل جزایر  تنب بزرگ ، تنب کوچک و طبس ؟؟؟؟؟

                                                                                                                                                                                        یکی از محسنات دیگر این انتخابات تحول اخلاقی و رفتاری یکی دیگر از کاندیداها بود . بنحوی که تواضع را به حد اعلا رسانیدند که این خصیصه در نوع خود و در ساختار شخصیتی ایشان و خاندان محترم ، رفتاری  بی نظیر و بسیار تعجب آور بود  .امیدواریم به لطف  20000 رای مردم ودر را ه سپاس از این 20000 نفر این خصیصه در ایشان نهادینه شود انشاء الله  

                                                                                                                                                                                      انتشار خبر  غیر موثق ،  انصراف یکی از کاندیداها توسط فردوس خبر نیز در نوع خود جالب بود و این درحالی بود که نامبرده نه تنها انصراف نداده بود بلکه در  پایان رای گیری در کمال تعجب نزدیک به 10000 رای نیز از آن خود نمود . رای بالای حسین آهنین جگر نیز با حجم کم تبلیغات و ناشناخته بودن وی     د رنوع خود جالب بود .

                                                                                                                                                                                      پخش اطلاعیه ای در شب انتخابات در سطح شهر فردوس مبنی بر  نقل قولی درحمایت یکی از کاندیداهای سالهای دور از یکی از کاندیداها مجلس نهم نیز از اتفاق خاص  این دوره بود.

                                                                                                                                                                                          وعجیب تر  کسب رای بالای دکتر عبدالله زاده با رکورد   43000 رای که شاید  سالهای سال  دست یافتنی نباشد      

 و از همه عجیب تر حضور بیش از   90000    رای دهنده در شهرهای فردوس ، طبس ، سرایان و بشرویه که مشت محکمی بود بردهان مخالفان نظام     هر چند کلمه عجیب برای رفتار های ارزشی مردم ایران که بارها و بارها  نشان داده اند که در لحظات حساس و مهم بر سر اصول خود و برپیمان خود با امام و رهبری استوارند شاید ، شایسته نباشد


 نوشته شده توسط تون ،فردوس امروز در یکشنبه 90/12/14 و ساعت 8:42 عصر | نظرات دیگران()

عـــــــــمـــــــه ســــــــــــاداتـــــــــــ سلام علیک ... روح عـــبـــادات سلام علیک

التماس دعا 

 


 نوشته شده توسط تون ،فردوس امروز در شنبه 90/12/13 و ساعت 5:21 عصر | نظرات دیگران()

 

محمد باقر قالیباف درخصوص چشم انداز مجلس در 4 سال آینده گفت:

براساس قانون اساسی نظام مقدس جمهوری اسلامی‌مجلس در رأس امور است و بدون شک نباید هیچ خدشه ای به این اصل وارد شود چرا که بخش مهمی‌از جمهوریت نظام و مردمسالاری دینی که مقام معظم رهبری مرتبا بر آن اصرار دارند در مجلس تبلور خواهد یافت. در واقع مجلس تبلور حضور مردم در قدرت است. بنابراین نباید کسی به این مهم خدشه ای وارد کند و هیچ کس هم نباید اجازه دهد چنین اتفاق بیفتد.

وی با تاکید براینکه بیشترین رسالت برای حفظ اصل «در رأس امور بودن مجلس» خود نمایندگان مجلس هستند، تصریح کرد: بنابراین اولین توقع ما از مجلس آینده این است که مجلس در رأس امور قرار گیرد. برای تحقق این اصل، اول از همه خود نمایندگان و عزیزانی که در خانه مردم هستند باید رعایت این شأن مجلس را بکنند و باور داشته باشند که در رأس امور هستند و بدانند که می‌توانند اراده و تصمیم شان را در جامعه جاری و ساری کنند و اگر این کار را نکنند در حق مردم و مردمسالاری دینی ظلم کرده اند.

شهردار تهران بر ضرورت قانونگرا بودن نمایندگان نیز تأکید کرد و افزود: انتظار از نماینده ای که در راس امور است و قانون را وضع می‌کند این است که اول از همه خودش پایبند به قانون باشد و از چارپوب آن عدول نکند بعد از آن است که می‌تواند در جایگاه نماینده مردم از سایر قوا و دستگاه‌ها و مسئولان توضیح بخواهد.

وی با بیان اینکه افرادی با توانمندی قانونگذاری باید به مجلس راه یابند، اظهار داشت: بنابراین توقع دوم از نماینده این است که یک قانونگذاری خوب انجام دهد. همینجاست که خواسته حقیر از مردم عزیز این است که به نماینده ای رأی دهند که قابلیت قانونگذاری داشته باشد نه قابلیت پول جور کردن برای آسفالت جاده‌ها و پل ساختن.

دکتر قالیباف همچنین ادامه داد: نماینده خوب نماینده ای است که محکم و قاطع به مردم وعده دهد که برایشان قانون خوب وضع می‌کند و بر آن نظارت می‌کند. مطمئن باشید اگر قانون درست و نظارت کافی داشتیم حتما فساد مالی 3 هزار میلیارد تومانی اتفاق نمی‌افتاد. یک بخش از این فساد به ضوابط و قوانین ناقصی بر می‌گردد که امکان تخلف را فراهم می‌سازد یک بخش آن هم به عدم نظارت و کنترل باز می‌گردد بنابراین مجلس می‌تواند با یک قانونگذاری خوب به جای آسفالت کردن شهر وروستا مشکل گرانی و تورم را با یک سیاستگذاری درست در حوزه اقتصادی حل کند و بعد از آن وقتی درآمد بالا رفت، تولید بالا رفت و ثروت تولید شد این مشکلات ریز هم حل می‌شود.

وی لازمه قانونگذاری خوب را وجود نمایندگانی با تخصص و کارآمدی لازم دانست و گفت: فردی که به مجلس راه می‌یابد منهای تعهدات فردی و شخصی که دارد، باید فردی کارآمد و متخصص باشد. مجلسی که قرار است در رأس امور باشد باید نمایندگانی فهیم و متخصص داشته باشد که خوب بفهمند، خوب قانونگذاری و خوب نظارت کنند. ما در شرایط سال‌های اول انقلاب نیستیم که بگوییم بچه‌های انقلابی سابقه کار و تجربه ندارند. 33 سال از انقلاب گذشته و ما در حال حاضر دارای نیروی انسانی متخصص، مدیر و کارآمدی هستیم که باید از آنها در امور مهمی‌چون قانونگذاری استفاده شود.

این چهره اصولگرا عنوان کرد: مردم ما امروز باید یک چیز اساسی را از مسئولان خود بخواهند، آن هم اینکه آنها کارنامه و سابقه خودشان را نشان دهند. تا فردی کارنامه ارائه نداده است اجازه برنامه دادن را به او ندهند در غیر این صورت همان شعارزدگی و همان وعده‌های توخالی را شاهد خواهیم بود.

وی زیرپا گذاشتن قانون را برابر با به توپ بستن مجلس دانست و افزود:

شرایط تاریخی و فرهنگی جهان و کشور ما به گونه ای نیست که کسی بخواهد مجلس را به توپ ببندد، اما همین که قانون زیر پا گذاشته شود یعنی به توپ بستن مجلس. مجلس باید بتواند قانونی خوب بنویسد و افرادی اینکار را انجام دهند که کارنامه قابل قبولی هم در حوزه کارهای اجرایی و مدیریتی هم در باورهای انقلابی داشته باشند.

شهردار تهران با تاکید براینکه در مجلس آینده باید گفتمان اصولگرایی حاکم باشد، گفت: معتقدم حتما این افراد باید اصولگرا باشند. منظورم از اصولگرایی هم گفتمان اصولگرایی است که مقام معظم رهبری به درستی ابعاد آن را تبیین کردند.

ما این خط کشی‌های بین اصلاح طلب و اصولگرا را قبول نداریم بلکه به اصل گفتمان اصولگرایی معتقدیم. در گفتمان اصولگرایی مگر ممکن است تجدید نظر نباشد؟ مگر ممکن است اصلاح امور نباشد، مگر می‌شود در گفتمان اصولگرایی اصلاح طلبی نباشد؟

وی افزود: گاهی نیاز به تغییر سیاست‌ها است. جایی احساس می‌کنیم نیازمندیم تغییر کنیم. تنها جایی که تغییر ناپذیر است آرمان‌ها و باورهای ما است.

اگر هم به اصلاح طلب‌ها ایرادی وارد است این است که می‌خواهند در باورها و آرمان‌ها تغییر ایجاد کنند.

ولی ما تا آخر پای این باورها ایستاده ایم.

وی خاطرنشان کرد: این راه امام است و امروز راه ما همانطور که رهبری معظم فرمودند در امتداد همان مسیر است. از این رو معتقدیم بر مجلس آینده باید گفتمان اصولگرایی مبتنی بر کارآمدی و عقلانیت حاکم باشد. مجلس آینده نباید با شعار و روش‌های استدلالی از گفتمان اصولگرایی و انقلاب دفاع کند بلکه باید با روش ثبوتی از انقلابش دفاع کند یعنی عمل کند، یعنی مردم احساس کنند که تورم پایین آمده است.

شهردار تهران با اشاره به اینکه در قانونگرایی نیز نیازمند اصلاحات در ساختارها هستیم، ادامه داد: البته در همان قانونگرایی هم نیازمند اصلاحات در ساختارها هستیم معتقدم مجلس آینده باید یک تقسیم کار در سطح ملی و محلی انجام دهد که براساس آن شوراها ی شهر که امتداد مجلس هستند به موضوعات محلی رسیدگی کنند و این مسائل از کانال این شوراها حل شود، ولی خود مجلس باید کارهایی در مقیاس ملی و بین المللی انجام دهد و از کیان نظام و ملتش در عرصه بین الملل دفاع کند.

وی از دیگر وظایف مهم مجلس آینده را اعلام مواضع دانست و گفت: یک بخش از کار مجلس این است که مواضع مردم را اعلام کند اما مجلس باید صدای حاکمیت هم باشد نباید یک طرفه جلو رود. در این سیاست زدگی برخی می‌گویند وکیل الدوله برخی می‌گویند وکیل المله؛ معتقدم این دو یکدیگر را نفی نمی‌کنند بلکه یک جایی باید از کیان نظام دفاع شود یک جایی از حق مردم؛ اینها نباید فدای هم شوند بلکه اینها مکمل همدیگرند هرکدام در جای خودش باید قرار گیرند.

قالیباف از تندروی‌ها وافراطی گریها انتقاد کرد و اظهار داشت: متاسفانه امروز وقت تندروی در جایی حاکم می‌شود عقلانیت و اعتدال و ارزش گرایی در حاشیه قرار می‌گیرد. هرجا تندروی باشد مطمئن باشید ریشه در منافع فردی و گروهی دارد. اگر کسی به دنبال منافع ملی و آرمان‌های انقلاب و حل مشکلات مردم و نظام باشد می‌فهمد که نباید تندروی کند.

 قالیباف درخصوص تفاوت مجلس 10 میلیونی و مجلس 40 میلیونی ( موضع رئیس جمهور در قبال مجلس ) سوال کرد و وی اینگونه پاسخ داد: قدرت و پشتوانه نظام اسلامی‌و هر قدرت غیر اسلامی‌مردم و میزان آرا مردم است. از همین رو من از مردم خواهش می‌کنم که به کرده غلط مسئولان توجه نکنید و به صحنه بیایند. ما در حوزه خارجی دشمنان قسم خورده ای داریم که میخواهند تفکر شکاف بین حاکمیت و مردم را به جامعه تزریق کنند و یکی از صحنه‌هایی که ما می‌توانیم اثبات کنیم اینچنین نیست همین صحنه انتخابات است.

دکتر قالیباف در پایان گفت: ما از مردم عاجزانه خواهش می‌کنیم اشتباه امثال ما را ببخشند، ما هم قول می‌دهیم اشتباهاتمان را تکرار نکنیم و بیاییم همگی از اساس عزت ملتمان در این شرایط حساس دفاع کنیم. شرایط ما در حوزه خارجی بسیار حساس است و نباید اجازه دهیم دشمنان از این شرایط بهره برداری کنند


 نوشته شده توسط تون ،فردوس امروز در شنبه 90/12/13 و ساعت 4:32 عصر | نظرات دیگران()

مدتی پیش در مطلبی اشاره کردیم که نحوه تبلیغ و نبود دکتر امیر حسنخانی در میزان حضور مردم  فردوس مخصوصا"موثر خواهد بود . بسیاری براین اعتقاد بودند که میزان مشارکت مردم نسبت به دوره های گذشته کمتر خواهد شد . خوشبختانه نه آنی شد که ماگفتیم و نه آنی شد که دیگران  .       مهم آن بود که :رای مردم فردوس و حوزه نمایندگی ،  رای معنی داری بود

خطاب اول امیر عابدی . ایشان بیش از هر کاندیدای دیگری باید از انتخاب نهم و آرای کل حوزه نمایندگی به خود ،  درس بگیرد و میتواند الگوی خوبی باشد برای کسانیکه قصد فراموشی مردم را دارند و از یاد نبرند  برای این مردم که ولی نعمتشان هستنداگر  قدمی برندارند ، اگر خدمتی نکنند ، اینچنین مورد بی اعتنایی قرار میگیرند ( میتوانید آرائ هر شهر را به تفکیک نگاه کنید ) همچنین مردم  فردوس نشان دادند که هرچند ممکن است در مواردی آنچه مطالبه میکنند محقق نشود ، که آنهم ناشی از مصالح  و خیری است که گذشت زمان آن را روشن خواهد نمود ولی حضور مردم  فردوس در پای صندوق های رای،  هرچند با آرای باطله زیاد نشان داد که سرنوشت نظام والتزام به فرمان رهبری و تحقق حضور حداکثری برایشان از هر چیز مهم تر است  و سخن آخر اینکه برای کسب رای نیازی به صرف هزینه زیاد تبلیغ و تکثیر پوستر و ....... نیست و مردم خوب میدانند که باید چه کنند و این نشان از  درک و فرهنگ بالای مردم ماحتی در دورترین روستاهای منطقه دارد .

 


 نوشته شده توسط تون ،فردوس امروز در شنبه 90/12/13 و ساعت 3:35 عصر | نظرات دیگران()

بیرجند نیوز :

نماینده منتخب درحوزه انتخابیه بیرجند و درمیان :

1-محمدباقر عبادی 

—————————————————-
نتایج آرای نهایی کاندیدا‌ها در قاینات :

1- جواد هروی با 31 هزار و 698 رأی

2- علی قربانی با 24 هزار و 433 رأی

3- محمدحسین نژادحسین با 9 هزار و 827 رأی

4- محمدرضا جانی با 6 هزار و 379 رأی

5- علی اسماعیلی با 5 هزار و 651 رأی

6- محمد فاطمی‌با 3 هزار و 8 رأی

7- سیدجواد جوادی‌مقدم با یک ‌هزار و 793 رأی

آرای باطله قائنات 600 رأی بوده است.
————————————————–
نتایج نهایی آرای حوزه انتخابیه شهرستان‌های نهبندان و سربیشه اعلام شد.

1-مراد‌هاشمزهی 14 هزار و 534 رای

2- نظر افضلی 13 هزار و 224 رای

3-محمدرضا صابری 6 هزار و 107 رای

4- مصطفی نخعی 5 هزار و 697 رای

5- محمدرضا عرب‌پور 5 هزار و 588 رای

6- علی سعادتی 4 هزار و 355 رای

7- سید محمد صادق نیرومند 3 هزار و 255 رای

8- رحمت‌الله قاسمی‌یک‌هزار و 822 رای

9- موسی وطن‌دوست 889 رای
——————————————————————-
نتایج کامل شمارش آرای حوزه انتخابیه شهرستان‌های طبس، فردوس، سرایان و بشرویه

1- محمدعلی عبداله ‌زاده با 43هزار و 198 رای به‌عنوان نماینده حوزه انتخابیه فردوس، طبس، بشرویه و سرایان انتخاب شد.

2- محمد فردوسی‌پور با 20 هزار و 675 رای،

3- محمدکریم عابدی 12 هزار و 128 رای،

4- حسین آهنین‌جگر 9 هزار و 58 رای،

5- داوود تقاضایی اول 3 هزار و 87 رای

6- عباسعلی لطفی نیز 2 هزار و 362 رای

7- 4 هزار و 14 رای باطله

از مجموع 144 صندوق این حوزه انتخابیه تعداد 53 صندوق در طبس، 36 صندوق در فردوس،30 صندوق در سرایان و 25 صندوق در بشرویه رای مردم را جمع‌آوری کردند.


 نوشته شده توسط تون ،فردوس امروز در شنبه 90/12/13 و ساعت 3:8 عصر | نظرات دیگران()

ضمن تبریک به نماینده منتخب نگاهی داریم به زندگینامه نماینده منتخب دکتر محمدعلی عبداله زاده

منبع : سایت دکتر عبداله زاده

 

مشخصات و سوابق تحصیلی،مدیریتی،اجرایی، علمی و پژوهشی دکتر عبداله زاده
الف)مشخصات فردی
نام و نام خانوادگی : محمد علی عبداله زاده
نام پدر: اسماعیل
متولد: 1348
شماره شناسنامه: 2
متاهل و دارای دو فرزند
ب)سوابق تحصیلی
کارشناسی ارشد پیوسته دررشته ی معارف اسلامی و علوم سیاسی دانشگاه امام صادق (ع) تهران (سال 72)
دکترای رشته روابط بین الملل از دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران(سال 85)
ج)سوابق مدیریتی و اجرایی
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فردوس
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد طبس
فرماندار طبس
مدیرکل دفتر آموزش و بهسازی منابع انسانی و سرپرست مرکز تحقیقات و برنامه ریزی دیوان محاسبات کشور
رئیس مرکز آموزش و برنامهریزی دیوان محاسبات کشور با ساختار 4 ادارهکل (برنامه ریزی، نظارت و ارتقاء کیفیت، آموزش و بهسازی منابع انسانی، مطالعات و تدوین استانداردها و دستورالعملها و IT)
مسئول گروههای دوستی پارلمانی و مجلس شورای اسلامی
مشاور اجرایی حوزه ریاست سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران
رئیس کمیته راهبردی حسابرسی عملکرد
رئیس کمیته تدوین برنامه پنجساله و برنامه راهبردی دیوان محاسبات کشور
رئیس شورای راهبری تدوین استانداردها و دستورالعملهای دیوان محاسبات کشور
رئیس کمیته مشترک (دیوان محاسبات و سازمان حسابرسی) تدوین استانداردهای دولتی
رئیس کمیته اعزامی به آفریقای جنوبی در خصوص حسابرسی در محیط فناوری اطلاعات
عضو کمیته شرکت کننده در اجلاس اکوسای
عضو شورای راهبردی امور بین الملل در دیوان محاسبات کشور
عضو شورای مشاوران و کمیته های فرعی، موضوعاتی که در این کمیته در دستور کار قرار گرفته است و به پایان رسید به شرح زیر می باشد:
اصلاح قانون محاسبات عمومی
اصلاح قانون برنامه و بودجه جهت ارائه به مجلس شورای اسلامی
تدوین سند راهبردی دیوان محاسبات کشور
تدوین برنامه 5 ساله دیوان محاسبات کشور
د)سوابق علمی وپژوهشی
همکاری در تدوین مجموعه تفکر سیاسی اندیشمندان اسلامی
تدوین مجموعه اندیشه های سیاسی حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران
تدوین مقاله پیرامون اصول نظارتی قانون اساسی جمهوری اسلامی
دبیر همایش بین المللی حسابرسی عملکرد
رئیس برگزاری جشنواره دو سالانه تقدیر از کارکنان برجسته در حوزه آموزش و پژوهش
دبیر همایش ارتقاء سلامت اداری دستگاههای نظارتی در سازمان بازرسی
مدیرمسئول مجله «ترجمان حسابرسی»
عضو کمیته علمی مجله علمی پژوهشی دانش حسابرسی
ر) سوابق آموزشی
تدریس بمدت 12 سال در دانشگاه های مختلف کشور در رشته های روابط بین الملل ، علوم سیاسی و معارف اسلامی با مرتبه استادیاری
رئیس کمیته آموزش، فرهنگ و تغییر در خصوص پروژه سنا

همکاری در تهیه و چاپ کتابهای ذیل:
مقررات و روشهای اجرایی طرحهای تملک دارایی های سرمایهای
ریسک مالی پنهان (درک حسابداری خارج از ترازنامه)
مجموعه کامل قوانین و مقررات مالی و محاسباتی با آخرین اصلاحات
آشنایی با قوانین و مقررات ویژه معاونین، ذیحسابان و کارشناسان مالی دستگاههای اجرایی بخش دوم
مجموعه قوانین و مقررات سری اول
آشنایی با سامانه نظارت الکترونیکی (سنا) دیوان محاسبات کشور
برنامه پنجساله بهبود عملکرد دیوان محاسبات کشور
جایگاه دیوان محاسبات کشور در سال جهاد اقتصادی
حسابرسی در محیط فناوری اطلاعات در چین
تدوین سند راهبردی برنامه پنجساله دیوان
ایفای اصل دین یا ادای کامل حق از طریق جبران کاهش مالکیت


 نوشته شده توسط تون ،فردوس امروز در شنبه 90/12/13 و ساعت 3:1 عصر | نظرات دیگران()

هررای تیری به قلب دشمن و آرش این آورد ملت قهرمان ایران

ضمن تجلیل از حماسه بزرگ ملت ایران وبا احترام به رای تمامی مردم شریف منطقه ، انتخاب

جناب آقای دکتر عبداله زاده

را به مرد شریف فردوس ، طبس ، بشرویه و سرایان تبریک میگوییم.

پیروز این آورد در مقابله با دشمنان داخلی و خارجی حضور بیش از

90000

رای دهنده در حوزه انتخابی فردوس - طبس - سرایان - بشرویه

 

 

 


 نوشته شده توسط تون ،فردوس امروز در شنبه 90/12/13 و ساعت 7:57 صبح | نظرات دیگران()

سالها بود مطلبی فکرمان را مشغول کرده بود و در آخرین لحظات و در مدت زمان ممنوعیت تبلیغ این مشغله فکری چندین ساله به ذهنمان رسید و گفتیم هرچه باداباد ، اگر قانونشکنی است هم ارزشش را دارد ما که قصد تبلیغ نداریم اما نیت تخریب ، شاید برداشت شود.

چرا در کارنامه حجه الاسلام فردوسی پور در دوران جنگ هیچ گونه حضوری را درجبهه نمی بینیم. افتخارشان عضو فعال بسیج است آنهم بعد از جنگ . آیا در حالیکه فرزندان مقام معظم رهبری بارها و بارها و حتی همان آقای هاشمی که امروز سیبل تمامی حملات است و بسیاری از مسئولین نظام و... سابقه حضور در جنگ رادارند و حتی گروهی از این بزرگان که فرزندانشان  نیز شهید شده اند چرا حاج محمد  در طول 8 سال  احساس تکلیف آنهم برای 45 روز ناقابل که حداقل زمان اعزام بود  نکرد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 هرکس پاسخی دارد بسم الله


 نوشته شده توسط تون ،فردوس امروز در پنج شنبه 90/12/11 و ساعت 12:13 عصر | نظرات دیگران()

یازدهمین مسافر بهار، از راه می رسد؛ قدم هایش را شکوفه باران کنید!

ولادت امام حسن عسکری(ع) مبارک باد


 نوشته شده توسط تون ،فردوس امروز در چهارشنبه 90/12/10 و ساعت 11:22 عصر | نظرات دیگران()
   1   2   3   4   5      >
درباره خودم

تون ،فردوس امروز
تون ،فردوس امروز
درآستانه انتخابات نهم آمدیم ،شرمنده نگاه پرمهرتان شدیم و مصمم شدیم که بمانیم واز امروز باشماییم با : تون ،فردوس امروز

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 0
بازدید دیروز: 8
مجموع بازدیدها: 94379
جستجو در صفحه

صفحات اختصاصی

خبر نامه