سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
سلیمان میان پادشاهی و مال و دانش مخیّر شد، پس دانش را برگزید و با این انتخابش ، دانش و مال و پادشاهی به او بخشیده شد . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
امروز: شنبه 103 اردیبهشت 15

ناگفته ای در مورد عابدی :

در انتخابات مجلس هشتم محمد کریم عابدی ناباورانه و تنها به دلیل رقابت سخت امیر حسن خانی و عبدالله زاده پا به مجلس نهاد . هرچند در دوران حضورش در مجلس به عنوان یک کاندیدای اصول گرا تابع محض جریان بود که جای تشکر دارد اما نقطه سیاه در پرونده وی موضوع مدرک تحصیلی نامبرده است . مطمئنا" آنچه باعث حضور عابدی در مجلس شد تنها کاندیدا بودن از سوی جریان اصول گرابود وگرنه بدلیل نداشتن مدرک تحصیلی لازم در همان مرحله اول می بایست رد صلاحیت می شد . در وقوع این اتفاق مهم چه کسانی مقصرند باید به دنبال هیئت اجرایی دوره گذشته گردید که خشت بنای یک خیانت بزرگ به مردم فردوس ، طبس ، سرایان و بشرویه را نهادند و چگونه میخواهند این خیانت و این ظلم بزرگ به مردم منطقه را پاسخکو باشند الله اعلم .

ظلمی که به مردم و کاندیداهایی شد که احتمال رای آوری آنان میرفت و متاسفانه در این دوره نیز باز عده ای علیرغم معتمد مردم بودن در هیئت اجرایی باعث تکرار این طلم شدند و مجددا" با همان مدرک قبلی عابدی  تایید شد .

به هرجهت شاید مردم در جریان این امر مهم نباشند اما اعضای هیئت اجرایی و برگزار کنندگان انتخابات به عنوان امین مردم این موضوع را نباید از یاد ببرند که به هر جهت روزی باید پاسخگوی این مطلب باشند .


 نوشته شده توسط تون ،فردوس امروز در یکشنبه 90/10/25 و ساعت 8:4 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم

تون ،فردوس امروز
تون ،فردوس امروز
درآستانه انتخابات نهم آمدیم ،شرمنده نگاه پرمهرتان شدیم و مصمم شدیم که بمانیم واز امروز باشماییم با : تون ،فردوس امروز

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 15
بازدید دیروز: 8
مجموع بازدیدها: 94394
جستجو در صفحه

صفحات اختصاصی

خبر نامه