سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
خداوندِ والا نام، حافظِ کسی است که دوست خود را حفظ کند . [امام صادق علیه السلام]
 
امروز: شنبه 103 اردیبهشت 15

امروز صبح دکتر عبداله    زاده با حضور در دفتر امام جمعه فردوس ضمن دیدار با ایشان اولین دیدار مرتبط بامسئولیت جدید خود را کلید زد .در این جلسه که دو رقیب ایشان نیز حضور داشتند طبق سنت این نوع جلسات ضمن تاکید بر استفاده از توان سایر کاندیداها برخی از نیازها و مشکلات منطقه مطرح گردید . این جلسه یادآور  نشست بعد از انتخابات  مجلس هشتم بود که در دفتر امام جمعه سابق برگزار گردید البته دیگر نه از آن امام جمعه خبری است و نه از آن شور و هیجان مصادره نماینده در ستاد  نمازجمعه ، که البته این حال و هوا به لطف درایت و اقتدار ، حجه الاسلام حسینی امام جمعه محترم فردوس بدست آمده است و انشاء الله با اصلاحات در ستاد نماز جمعه به کمال خواهد رسید.

فضای جلسه قدری ،  منطقی تر به نظر می رسید و اثرات نتیجه آرای مردم در چهره هر سه کاندیدا مخصوصا" یکی از عزیزان خیلی مشهود بود. اما برخوردها کاملا" منطقی وبدور از تاثیر احساسات در عمل  ،  هرچند برای بعضی از هواداران دو آتیشه  ، هوای اینگونه جلسات بسیار سنگین و غیر قابل تحمل شده بود.

سئوالی که در اینجا به ذهن میرسد این است که چرا بعضی از هواداران  ، کاسه داغتر از آشند . کاندیدایی که حداقل مالش رفته اینقدر حرص و جوش ندارد که بعصی از اعضای ستادها . فکر میکنم یک دلیل مهمش این باشد که خود را نفرین میکنند ،  چرا به ستاد این آقا رفتیم و عقلمان نرسید کاندیدای پیروز را پیش بینی کنیم   اگرنه هیچ دلیلی برای آنهمه غم و اندوه و سکوت و احساس خفقان وجود ندارد .

 نظر شما چیست ؟؟؟


 نوشته شده توسط تون ،فردوس امروز در دوشنبه 90/12/15 و ساعت 10:22 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم

تون ،فردوس امروز
تون ،فردوس امروز
درآستانه انتخابات نهم آمدیم ،شرمنده نگاه پرمهرتان شدیم و مصمم شدیم که بمانیم واز امروز باشماییم با : تون ،فردوس امروز

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 16
بازدید دیروز: 8
مجموع بازدیدها: 94395
جستجو در صفحه

صفحات اختصاصی

خبر نامه