سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
آنکه سرگرمی اش فراوان شد، خردش کم گردید . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: شنبه 103 اردیبهشت 29

     

 درهیاهوی توجه به مقوله ی سیاست نیم نگاهی به قرآن خالی از لطف نیست

سوره یس را که می خوانی وقتی به آیه 58 می رسی کار ت تمام است، اگر یک زره قلب برایت باقی مانده باشد
اصلا از نظر من خدا که این آیه قرار داد دیگر نیازی نبود که از بهشت چیز دیگری بگوی
اصلا برای بهشت دیگر نیازی به حوری و... نیست بهشت با همین یک آیه بهشت استف حتی اگر دور تا دورت آتش باشد

متن آیه : «سَلامٌ قَوْلاً مِنْ رَبّ رَحِیم».
‏ترجمه : ‏‏از سوی پروردگاری مهربان ، بدیشان درود و تهنیّت گفته می‌شود .‏
این نداى روح افزا، نشاط بخش و مملو از مهر و محبت او، چنان روح انسان را در خود غرق مى کند، و به او لذت و شادى و معنویت مى بخشد، که با هیچ نعمتى برابر نیست، آرى شنیدن نداى محبوب، ندائى آمیخته با محبت، و آکنده از لطف، سر تا پاى بهشتیان را غرق سرور مى کند، که یک لحظه آن بر تمام دنیا و آنچه در آن است برترى دارد!
در روایتى از پیغمبر گرامى اسلام(صلى الله علیه وآله) آمده است: «در همان حال که بهشتیان، غرق در نعمتهاى بهشتى هستند، نورى بر بالاى سر آنها آشکار مى شود، نور لطف خداست که بر آنها پرتو افکنده، ندائى برمى خیزد که سلام بر شما اى بهشتیان! و این همان است که در قرآن آمده: «سَلامٌ قَوْلاً مِنْ رَبّ رَحِیم».
اینجاست که نظر لطف خداوند، چنان آنها را مجذوب مى کند که از همه چیز، جز او غافل مى شوند، و همه نعمتهاى بهشتى را در آن حال، به دست فراموشى مى سپارند، و اینجاست که فرشتگان از هر درى بر آنها وارد مى شوند، و مى گویند درود بر شما».(1)
آرى، جذبه شهود محبوب، و دیدار لطف یار، آن قدر لذت بخش و شوق انگیز است که یک لحظه از آن با هیچ نعمتى، حتى با تمام جهان برابر نیست، و عاشقان دیدار او، آن چنانند که اگر این افاضه معنوى از آنها قطع شود، قالب تهى مى کنند، چنان که در حدیثى از امیر مؤمنان(علیه السلام) آمده است که فرمود:
لَوْ حُجِبْتُ عَنْهُ ساعَةً لَمِتُّ!: «اگر یک ساعت از دیدار او محجوب بمانم جان مى دهم»!!(2)
جالب این که: ظاهر آیه این است که: این سلام پروردگار، که نثار مؤمنان بهشتى مى شود، سلامى است مستقیم و بىواسطه، سلامى است از ربّ و پروردگار، آن هم سلامى که از رحمت خاصه او، یعنى مقام رحیمیتش سرچشمه مى گیرد، و تمام الطاف و کرامات در آن جمع است، وه! چه نعمتى؟!


 نوشته شده توسط تون ،فردوس امروز در دوشنبه 90/11/24 و ساعت 10:44 عصر | نظرات دیگران()

با تصمیم شورای محترم نگهبان و علیرغم اعتراض صورت گرفته ، صلاحیت دکتر امیرحسن خانی مجددا" نیز تایید نگردید .در اعتراض به این رد صلاحیت ،  عده ای از هواداران دکتر امیر حسنخانی با تجمع در فرمانداری فردوس مراتب اعتراض خود را به تصمیم شورای نگهبان اعلام نمودند . هرچقدر مسافرت آقایان به تهران در تصمیم شورای نگهبان اثر داشت احتمالا" این تجمعات هم به همان اندازه موثر خواهد بود .


 نوشته شده توسط تون ،فردوس امروز در دوشنبه 90/11/24 و ساعت 5:0 عصر | نظرات دیگران()

به تاریخ 25/ 10/ 90 درپست مربوط به وابستگی دکتر امیر حسن خانی به جریان انحرافی یادآور شدم که تایید آقای دکتر امری مشکل به نظر میرسد و امروز با اعلام آخرین مرحله تایید صلاحیتها شاهد رد صلاحیت دو نفر ار کاندیداهای شهرمان هستیم . در این مدت شاهد حمایت ها و تلاشهای برخی از آقایان برای اخذ صلاحیت آقای دکتر  بودیم  که به هر دری زدند تا به مقصود خود برسند .       در این بین تلاشهای اعضای محترم شورا بیش از دیگران مشهود بود . اکنون که دیگر امیدی به تایید صلاحیت آقای دکتر نیست و به فرض تایید در آخرین مرحله ی بررسی ها، مطمئنا" آقای دکتر از چشم مردم و حداقل اصولگرایان منطقه  افتاده اند آیا وقت آن نرسیده که سینه چاکان دکتر در شورا و شهرداری  قدری عاقلانه بیندیشیم و فکری به آینده سیاسی فردوس و مقدمه چینی برای مدارا و تعامل با نماینده احتمالی مجلس نهم برآیند . تا این لحظه که در بهت ردصلاحیت به سر میبرند ، امیدوارم در روزهای آینده شاهد شفای افکار متحجر اعضای محترم شورا باشیم . اللهم اشفع مرضانا                                          


 نوشته شده توسط تون ،فردوس امروز در یکشنبه 90/11/23 و ساعت 9:24 عصر | نظرات دیگران()

با نزدیک شدن به زمان انتخابات اتحادها و حمایت های مبارکی در حال شکل گرفتن می باشد . یکی از این همراهی های میمون حمایت حجه الا سلام حسینی مقدم از حاج محمد فردوسی پور است دو عزیزی که تا دیروز نان و پنیر بودند و یکی دیگری را دزد میدانست و معرفی میکرد (به روایت غلامحسین رجب زاده در محل استقرار هیئت در مشهد) اینک آستین حمایت بالا زده و مردانه وارد کارزار شده است .سئوال اینجاست که حمایت حاج آقای حسینی مقدم از حاج محمد فردوسی پور به چه هدفی است ؟ آیا آقای حسینی مقدم از سوی طبسی ها مامور نیست تا مانع از وحدت فردوس و توافق برسر یک نماینده باشد و به نظر شما تاثیر گذارترین خدمت به کاندیداهای طبسی نیست ؟


 نوشته شده توسط تون ،فردوس امروز در یکشنبه 90/11/16 و ساعت 5:19 عصر | نظرات دیگران()

 با سلام مجدد ، مدتی بود منتظر بودم تا سرانجام تایید صلاحیت ها یا رد صلاحیتها یا به عبارتی دیگر نتیجه عدم احراز ها مشخص شود ، لیکن تحمل این فراغ قدری سخت بود . همانطور که مطلعید از حوزه نمایندگی فردوس ، طبس ،سرایان و بشرویه تاکنون صلاحیت آقایان امیر حسن خانی ، متولی حبیبی و محمدجواد زنجانی طبسی دچار مشکل شده است . در میان این کاندیداها تکاپو و تلاش دکتر امیر حسن خانی بیش از دیگران به چشم می آید .گسیل حامیان بانفوذ دکتر از سرتاسر حوزه نمایندگی گرفته تا افراد صاحب نفوذ در تهران همگی تلاش خود را برای کسب صلاحیت دکتر آغاز نموده اند و چراغ خاموش منزل  استیجاری پشت دارالشفای امام حسین (ع) در فردوس ،  در این روزها حکایت از ناامیدی هواداران دکتر داردو مدتی است از آن جلسات شبانه و دعوت های گذشته خبری نیست .

اخبار کوچه و بازار حاکی است که جریان رد صلاحیت دکتر امری جدی تر است که شاید نتوان با رابطه آن را حل کرد به هر جهت منتظر میمانیم اگر این سه عزیز موفق به تایید صلاحیت از مراجع ذیصلاح شدند برایشان آرزوی موفقیت نماییم .


 نوشته شده توسط تون ،فردوس امروز در دوشنبه 90/11/10 و ساعت 6:6 عصر | نظرات دیگران()
<      1   2      
درباره خودم

تون ،فردوس امروز
تون ،فردوس امروز
درآستانه انتخابات نهم آمدیم ،شرمنده نگاه پرمهرتان شدیم و مصمم شدیم که بمانیم واز امروز باشماییم با : تون ،فردوس امروز

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 10
بازدید دیروز: 4
مجموع بازدیدها: 94426
جستجو در صفحه

صفحات اختصاصی

خبر نامه