سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
سوگند به آنکه جانم در دست اوست، برتر از بردباری با دانش چیزی باچیز دیگر گرد نیامد . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
امروز: شنبه 103 اردیبهشت 29

 

محسن رضایی هم مثل قالیباف موضع گرفت

به گزارش باشگاه خبرنگاران، اعضای «میز انتخابات» اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل با محسن رضایی دیدار کردند و طی آن نقطه نظرات اعضای اتحادیه با محسن رضایی در میان گذاشته شد.محسن رضایی در این جلسه در مورد رابطه خود با رهبری از تعبیر ولایتی آزاده استفاده کرد و گفت:من ولایتی آزاده‌ام و مقام معظم رهبری در مورد بنده توصیفاتی دارند که شاید شبیه آن وجود نداشته باشد. رضایی در این جلسه عرصه انتخابات را عرصه جهادی توصیف کرد و ابراز داشت که من به عنوان ریاست فکر نمی‌کنم بلکه این عرصه را عرصه جنگ و جهاد می‌دانم که باید وارد شد. رضایی با اشاره به اهمیت‌های عرصه اقتصاد و فرهنگ، حضور در دانشگاه‌ها، حوزه‌های علمیه، مساجد و کارخانه‌ها را از اولویت‌های خود دانست.

وی در واکنش به سوالی در مورد رابطه خود با آیت لله هاشمی، جنس نقدهای خود به هاشمی را ایدئولوژیک و فکری عنوان کرد. محسن رضایی فضای انتخاباتی سال آینده را متفاوت از سالهای 84 و 88 دانست و در خصوص رای آوری خود اظهار امیدواری کرد.

رضایی در خصوص میرحسین موسوی و مهدی کروبی گفت: من آن دو را عمله آمریکا می‌دانم و در 25 بهمن 89 اعلام کردم اگر این دو نفر از مردم عذرخواهی نکنند مردم می‌توانند آنها را دستگیر کنند. وی در باره نحوه دستگیری و همچنین مستندات قانونی بازداشت دو کاندیدای ریاست‌جمهوری توسط «مردم» توضیحی نداد.

رضایی ادامه داد: شاید برخی بگویند چنین اظهارنظری دیرهنگام بوده است، اما هیچ کس موضعی مانند من در برابر سران فتنه نداشته است؛ اعتقاد دارم برای اثر بیشتر بایستی مواضعم در این باره را به موقع مطرح می‌کردم و زمانش وقتی بود که به دستگیری آنان منجر شد.

گفتنی اینکه قالیباف دیگر کاندیدای اصولگرایان نیز مدتی پیش با همین ادبیات در باره دو کاندیدای اصلاح‌طلبان در انتخابات دوره گذشته ریاست‌جمهوری یاد کرده و حتی توبه آنها را نیز پذیرفته شدنی ندانست!


 نوشته شده توسط تون ،فردوس امروز در یادداشت ثابت - پنج شنبه 91/12/25 و ساعت 9:45 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم

تون ،فردوس امروز
تون ،فردوس امروز
درآستانه انتخابات نهم آمدیم ،شرمنده نگاه پرمهرتان شدیم و مصمم شدیم که بمانیم واز امروز باشماییم با : تون ،فردوس امروز

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 13
بازدید دیروز: 4
مجموع بازدیدها: 94429
جستجو در صفحه

صفحات اختصاصی

خبر نامه