سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
تو به حقّ دانا باش و بدان عمل کن، خدای سبحان تو را می رهاند . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: شنبه 103 اردیبهشت 15

 دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در سفر یک‌روزه خود به استان کرمانشاه در جمع دانشجویان دانشگاه رازی در خصوص تبدیل خدمت اجباری سربازی به خدمت حرفه ای توضیحاتی را ارائه دادند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر رضایی به نقل از فارس، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در سفر یک‌روزه خود به استان کرمانشاه در جمع دانشجویان دانشگاه رازی گفت: تبدیل خدمت اجباری به حرفه‌ای و تقویت وام دانشجویی یکی از برنامه‌های من در صورت رسیدن به ریاست جمهوری است.

وی در پاسخ به سئوال دانشجویی درباره اینکه تغییر مدل سربازی جزو اختیارات رئیس جمهور می‌باشد یا خیر، گفت: این سئوال بسیار خوبی است، رئیس جمهور رئیس شورای عالی امنیت ملی هم می‌باشد و در این شورا نمایندگان نیروهای نظامی و ستاد کل نیروهای مسلح حضور دارند.

رضایی ادامه داد: طرح تغییر مدل یا نحوه سربازی از طرف رئیس جمهور در شورای امنیت ملی قابل طرح است و پس از مباحث کارشناسی و تایید فرماندهی کل قوا قابل اجرا خواهد بود که پیگیری این موضوع از برنامه‌های من می‌باشد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در خصوص دیگر برنامه‌های خود، گفت: بین شش ماه تا یک‌سال قبل از فارغ‌التحصیلی برای جوانان، به انتخاب شغل خواهم پرداخت.


 نوشته شده توسط تون ،فردوس امروز در یادداشت ثابت - دوشنبه 92/2/17 و ساعت 9:51 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم

تون ،فردوس امروز
تون ،فردوس امروز
درآستانه انتخابات نهم آمدیم ،شرمنده نگاه پرمهرتان شدیم و مصمم شدیم که بمانیم واز امروز باشماییم با : تون ،فردوس امروز

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 3
بازدید دیروز: 8
مجموع بازدیدها: 94382
جستجو در صفحه

صفحات اختصاصی

خبر نامه