سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
جلای این دلها ذکر خدا و تلاوت قرآن است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
امروز: شنبه 103 اردیبهشت 29

به گزارش کاج نیوز سه روز پس از آنکه سخنگوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی در نشست خبری خود، لیست 30 نفره کاندیداهای انتخابات مجلس مورد حمایت این جبهه در تهران را بیان کرد، پایگاه اطلاع رسانی جبهه پایداری نیز اسامی 112 نفر از کاندیداهای دیگری را که در 20 استان کشور مورد حمایت این جبهه هستند، اعلام کرد.

با اعلام اسامی جدید، تعداد کاندیداهای مورد حمایت جبهه پایداری در سراسر کشور به عدد 142 رسید تا در فاصله‌ی دو هفته مانده به برگزاری انتخابات، جبهه پایداری برای نیمی از کرسی‌های نمایندگی مجلس گزینه‌های نهایی خود را معرفی کرده باشد.

در اطلاعیه منتشر شده از سوی جبهه پایداری تأکید شده است که کاندیداهای مورد حمایت این جبهه در سایر استان‌ها نیز متعاقباً معرفی خواهند شد.

در این اطلاعیه خاطرنشان شده است که انتخاب این افراد جهت نامزدی مجلس شورای اسلامی بر اساس شاخصه های گفتمانی جبهه پایداری انقلاب اسلامی (تعبد به اسلام، تعهد به آرمان های امام و انقلاب اسلامی، تبعیت از ولایت مطلقه فقیه و قانون اساسی، موضع گیری در مقابل جریان فتنه و جریان انحرافی) صورت پذیرفته است.

جبهه پایداری همچنین افزوده است که معرفی و تأیید این اشخاص به عنوان کاندیداهای جبهه پایداری انقلاب اسلامی در 20 استان کشور، به معنای نفی حضور سایر کاندیداهای اصول‌گرا از طیف های مختلف نیست، بلکه بدین معناست که اشخاص مورد وثوق جبهه پایداری انقلاب اسلامی در مجموع نسبت به معیارها و موارین این جبهه؛ حائز مولفه های بیشتری بوده اند.

بر این اساس در خراسان جنوبی که چهار حوزه انتخابیه دارد در سه حوزه کاندیدای این جبهه معرفی و نهایی شدند.

در حوزه انتخابیه بیرجند و درمیان در مجلس شورای اسلامی حجت‌الاسلام محمدباقر عبادی، قائنات حجت‌الاسلام علی قربانی و در حوزه نهبندان و سربیشه نظر افضلی به‌عنوان کاندیدای جبهه پایداری معرفی شدند.

***شرایط سخت   جبهه پایداری سبب شد که هیچکدام از آقایان مورد تایید وحمایت این جبهه قرار نگیرند ، انشاء الله که سوراخ های صافی جبهه متحد گشادتر باشد و ازحوزه نمایندگی فردوس یکی تایید شود .

 


 نوشته شده توسط تون ،فردوس امروز در شنبه 90/11/29 و ساعت 9:36 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم

تون ،فردوس امروز
تون ،فردوس امروز
درآستانه انتخابات نهم آمدیم ،شرمنده نگاه پرمهرتان شدیم و مصمم شدیم که بمانیم واز امروز باشماییم با : تون ،فردوس امروز

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 11
بازدید دیروز: 4
مجموع بازدیدها: 94427
جستجو در صفحه

صفحات اختصاصی

خبر نامه