سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
بسا کس که با نیکویى بدو گرفتار گردیده است و بسا مغرور بدانکه گناهش پوشیده است ، و بسا کس که فریب خورد به سخن نیکویى که در باره او بر زبانها رود ، و خدا هیچ کس را نیازمود چون کسى که او را در زندگى مهلتى بود . [ و این گفتار پیش از این گذشت ، لیکن اینجا در آن زیادتى است سودمند . ] [نهج البلاغه]
 
امروز: شنبه 103 اردیبهشت 29

فردا لیست افراد تایید صلاحیت شده اعلام میگردد . بخش عمده ای از مردم فردوس نگران سرنوشت دکتر امیر حسنخانی هستند ، هرچند این اتفاق برای مردم طبس پدیده ای خوشایند است لیکن نباید این چنین القانمود که عدم تایید دکتر امیرحسنخانی برابر با کاهش مشارکت مردم فردوس . به فرض اینکه دکتر موفق به کسب تایید نشود که البته ما امیدواریم اگر مشکل خاصی برای آقای دکتر وجود ندارد این اتفاق نیفتد ولی به فرض رد صلاحیت دکتر  میتوان با اتخاذ تصمیمی عاقلانه جبران  نمود و نباید بگذاریم تا تجربه مهندس شکیبی یکبار دیگر تکرار شود .در وقوع این  مطلب نخبگان جامعه رسالتی بزرگ بردوش دارند .

ویک نکته درمورد وبلاگ : این وبلاگ با مراجعه تقریبی45 نفر در روز کم کم میرود تامورد عنایت مردم قرار گیرد آنچه انتظارمیرود اعلام نظرات انتقادات و پیشنهادات شماست که چشم انتظار آنیم باشد با مشارکت شمادر مورد موضوعات مطرح شده بتوانیم در معرفی و شفاف سازی فضای انتخابات کمک موثری داشته باشیم .


 نوشته شده توسط تون ،فردوس امروز در یکشنبه 90/11/30 و ساعت 10:15 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم

تون ،فردوس امروز
تون ،فردوس امروز
درآستانه انتخابات نهم آمدیم ،شرمنده نگاه پرمهرتان شدیم و مصمم شدیم که بمانیم واز امروز باشماییم با : تون ،فردوس امروز

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 3
بازدید دیروز: 4
مجموع بازدیدها: 94419
جستجو در صفحه

صفحات اختصاصی

خبر نامه